Size Power – czy tabletki powiększające penisa działają?

Dodaj komentarz

17 lutego 2014 - autor: adamek116

Czy rozmiar ma znaczenie? Często słyszy się to pytanie, zadawane głównie seksuologom i kobietom, i w 90% przypadków odpowiedź jest zawsze taka sama – nie, nie ma znaczenia, dla kobiety ważniejsza jest sfera emocjonalna, uczucia, emocje, technika jaką posługuje się kochanek, a nie rozmiar penisa. Śmiać mi się chce, kiedy pomyślę, że ktoś faktycznie w to wierzy…

index_one

Panowie, koledzy, nie bądźmy dziećmi – rozmiar fiuta ma ogromne znaczenie, bo przecież nim działasz, nie? Kiedyś miałem 15 cm fiucinę i nie odczuwałem, żeby moje partnerki w łóżku odlatywały na Marsa. Taka prawda. A potem znalazłem Size Power.

To preparat powiększający penisa, w dodatku działający. Już nie mam 15 cm, tylko 23 cm i każda kochanka osiąga orbitę w 30 sekund. Niech teraz ktoś mi powie, że rozmiar nie ma znaczenia! Pamiętajcie koledzy, jeśli powiększać, to sprawdzonymi środkami – Size Power ma nie tylko moją aprobatę, ale i dziesiątek innych, zadowolonych facetów. Warto spróbować! http://www.sizepower.pl

Dodaj komentarz