Szukasz tabletek powiększających penisa? Ten wpis jest dla Ciebie!

Dodaj komentarz

30 kwietnia 2014 - autor: adamek116

Szukacie informacji na temat tabletek powiększających  penisa w necie bo nie macie się kogo poradzić i w ogóle sprawdzić czy to działa. Też kiedyś miałem taki problem. Bez kitu, godzinami siedziałem w necie, przeszukiwałem fora, zakładałem konta na wszystkich możliwych żeby dowiedzieć się czy tabletki powiększające działają. Wstydziłem się małego penisa przed kobietami i musiałem coś z tym zrobić. Na szczęście trafiłem na tabletki Size Power i problem z czasem zniknął.

Moją historię z powiększaniem penisa i opinię o tabletkach Size Power znajdziecie w innym wpisie. Tutaj pokażę wam opinie kolesi, którzy tak jak ja zdecydowali się na tabletki powiększające penisa Size Power.

produkt

 

Albert, 27 lat, Warszawa:

„Kiedy czyta się magazyny przeznaczone dla mężczyzn, można wpaść w niezłe kompleksy. Tam wszyscy mają doskonałe muskulatury, idealne rzeźby ciała, świetnie dobrane fryzury, garnitury szyte na miarę i nawet jednego wyprysku na czole.

Każdy ma przynajmniej 180 cm wzrostu i elegancki, trzydniowy zarost. Patrząc na nich, łatwo wyobrazić sobie sytuację, w której wchodzą do klubu, pubu czy gdziekolwiek i po 20 minutach jadą swoim sportowym samochodem do swojego super apartamentu, żeby całą noc bzykać wyrwaną przed chwilą super laskę. A potem patrzyłem w lustro i myślałem, że to nie dla mnie. Świat marzeń.

Ale potem postanowiłem wziąć się za siebie i udowodnić, przede wszystkim sobie, że jednak można. W kilka miesięcy udało mi się uzyskać nienaganną sylwetkę, poprawiłem znacząco stan cery, zacząłem korzystać z porad stylisty. Ale pozostał jeden problem – penis. Niewielki. Może nie mikroskopijny, ale nie był to kutas samca alfa, który może rżnąć całą noc. Tutaj pojawił się problem, no bo jak powiększyć sobie fiuta? Zacząłem szukać na forach, gdzie trafiłem na artykuł poświęcony Size Power. Nie miałem pojęcia, co to jest, ale był to tekst na dużym portalu, w dodatku pozytywnie nastawiony do produktu, więc zamówiłem sobie kurację 3-miesięczną. Na początku nie widziałem zasadniczej różnicy, tzn. penis był jakby twardszy i bardziej, hm, prężny, ale poza tym nic. Ale kiedy minęły 2 miesiące, zauważyłem, że zaczął mi nieco przeszkadzać. Mam na myśli, że bielizna była trochę ciaśniejsza. A potem jeszcze ciaśniejsza. I jeszcze.

W efekcie końcowym, mój mały urósł o całe 7 cm! Nikt mi nie powie, że to mało. To długość znacząco zmieniająca rolę faceta i jego samopoczucie, zwłaszcza kiedy obok niego leży zgrabna, zajebista dupa, wycieńczona ostrym, mocnym seksem z użyciem wielkiego fiuta. Wtedy czułem się dumny. Po raz pierwszy w życiu czułem się prawdziwym mężczyzną!”

Nigdy nie za bardzo wiedziałem, o co chodzi z tymi wszystkimi samcami alfa i innymi pierdołami, o jakich rozmawiali moi kumple. Wydawało mi się, że facet to facet, ma umieć utrzymać dom, zarabiać kasę i być szarmancki wobec kobiet, a te same będą się o niego biły.

Otóż nie, moi drodzy. Tak nie jest. I przekonałem się o tym, kiedy jedna z kobiet, z którymi się spotykałem, powiedziała mi, że niestety, ale nic z naszego związku nie będzie, bo jej nie zaspokajam seksualnie. Na pytanie, co robię źle, odpowiedziała, że po prostu mam za małego fiuta. I tyle.

A więc o to chodziło. Ok, może i grzecznym i zahukanym dziewczynom z tradycyjnych domów zależy bardziej na tym, żeby facet był miły i opiekuńczy, ale one zazwyczaj nie grzeszą urodą, a seks uprawiają tylko przy zgaszonym świetle i pod kocem. Nie chciałem takiej laski i takiego życia, chciałem skorzystać z uroków młodości. Tamto wyznanie otworzyło mi oczy – potrzebowałem większego kutasa, którym mógłbym zdobyć sobie uznanie wśród tych kobiet, które uwielbiają seks.

Dlaczego zdecydowałem się spróbować Size Power? Nie wiem. Może dlatego, że był to pierwszy środek tego typu, na jaki trafiłem w sieci. Może dlatego, że miał dużo pozytywnych opinii. To w sumie nieistotne, bo najważniejsze jest to, że nie utopiłem kasy. Po pełnej kuracji mój fiut urósł o 8 cm, a kilka razy w tygodniu moja sypialnia wypełnia się krzykiem zaspokajanych kobiet. I wiecie co? To wspaniałe uczucie!”

Więcej opinii przeczytacie na http://sizepower.pl/static/opinions.

Pozdro!

Dodaj komentarz